Nye ponydistriktsmestre

18-05-2009 13:42

Grethe NĂŠsby

I Sportsrideklubben Silkeborg blev der i denne weekend afholdt distriktsmesterskab for hold i ponyspringning

Det blev et af hjemmebaneholdene, der løb med sejren i weekendens distriktsmesterskab for hold i ponyspringning. Pigerne fra Silkeborg holdt sig på en enkelt nedrivning og kunne tage sejrrige hjem fra stævnet på hjemmebanen, hvor yderligere to hold fra klubben stillede op i mesterskabet. Vinderholdet bestod af: Stephanie Vollquartz på Hilde, Sofia Brinch Jacobsen på Quality, Mathilde Poder på Harley (Hatting Tao) og Gitte Dahl på Toftegårdens Star-Light. Nr. 2 blev holdet fra Djursland Rideklub med samlet 8 fejl. Ekvipagerne var: Frederikke Smed Busse på SafirÂŽS Supastar Seiko, Sofie Smed Thomsen på Mr Abel, Emilie Smed Thomsen på Monique Vestergård og Nicole WĂŒrtz på Naomie. Se samtlige resultater fra stævnet via linket i højre side.

Links

Anna PĂžrtner

Har du en nyhed eller god historie?

Kontakt Anna PĂžrtner