Grethe NĂŠsby
Det blev et af hjemmebaneholdene, der løb med sejren i weekendens distriktsmesterskab for hold i ponyspringning. Pigerne fra Silkeborg holdt sig på en enkelt nedrivning og kunne tage sejrrige hjem fra stævnet på hjemmebanen, hvor yderligere to hold fra klubben stillede op i mesterskabet. Vinderholdet bestod af: Stephanie Vollquartz på Hilde, Sofia Brinch Jacobsen på Quality, Mathilde Poder på Harley (Hatting Tao) og Gitte Dahl på Toftegårdens Star-Light. Nr. 2 blev holdet fra Djursland Rideklub med samlet 8 fejl. Ekvipagerne var: Frederikke Smed Busse på SafirÂŽS Supastar Seiko, Sofie Smed Thomsen på Mr Abel, Emilie Smed Thomsen på Monique Vestergård og Nicole WĂŒrtz på Naomie. Se samtlige resultater fra stævnet via linket i højre side.