Stinnas juleønske gik i opfyldelse

02-01-2014 13:58, af Nina Marie Villadsen

Da Back on Track læste i Ridehestens decembernummer, at Stinna Tange kun ønskede sig et Back on Track dækken i julegave, så sprang de straks til

- Altså de havde læst i Ridehesten, at det eneste rideudstyr jeg ønskede mig var et BOT dækken, så de havde kontaktet min mor uden jeg vidste det, og sendt pakken. Så under juletræet lå et meget fint dækken. Det havde jeg slet ikke regnet med! Synes simpelthen det var så flot af dem!, fortæller en meget glad Stinna Tange til Ridehesten.com.

Stinna var da heller ikke sen til at takke for den fine gave, da hun kort efter jul postede et billede af dækkenet på Facebook med teksten:

"Jeg kunne læse i Ridehesten at du ønskede dig Back on Track, det kunne jeg ikke helt stå for"
Hvor vildt!!!!  Tusind tak til Back on Track for den alt for fine julegave! Er helt målløs…

Stinnas hest Steffi Graf ser også ud til at være ganske tilfreds med den fine gave, som hurtigt er blevet taget i brug.

Læs også

Nomineret til årets parasportsudøver 2017

16-01-2018 09:23, af Cecilia Lindahl

De to pararyttere Stinna Tange Kaastrup og Susanne Sunesen er nomineret til årets parasportsudøver 2017

Dobbelt guld og bronze i kür ved EM

23-08-2017 14:34, af Britt Carlsen

Paradressurrytterne har rigtig slået til igen i dag, hvor Tobias Thorning Jørgensen, Susanne Jensby Sunesen  og Stinna Tange Kaastrup har sikret individuelle medaljer

Stinna sikrede individuel dansk medalje

21-08-2017 13:11, af Thomas Bach Jensen

Ved EM 2017 i Göteborg har den danske paradressurrytter (grad II) Stinna Tange sikret mesterskabernes første danske medalje - en individuel bronzemedalje

Køb Back on Track i hele landet

02-10-2013 15:39, af Nina Marie Villadsen

Sættenissen har været på spil i det nye nummer af magasinet Ridehesten, og du kan være helt rolig, for mærket Back on Track har masser af forhandlere – også en i nærheden af dig

Open by Night hos Back on Track

14-11-2017 08:18, af Marie Helene Rigård Rohleder

Back on Track Danmark inviterer til Open by Night. Kom til en hyggelig aften og mød personalet og kollegaer fredag d. 17 november kl. 16-22 i Viborg. Der er 20% på alle Back on Track produkter hele aftenen

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Camilla Tiefensee Schrøder

Webredaktør og nyhedsvagt

Camilla Tiefensee Schrøder
27 14 19 10
cts@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Trænerlicens – hvorfor?

19-04-2018 07:33, af Britt Carlsen

På Ridehestens Facebook-side har vores læsere debatteret et forslag til behandling på rideforbundets repræsentantskabsmøde – skal alle trænere fremover have trænerlicens? Hvad er begrundelsen, og hvad er holdningen til det. Vi har bl.a. spurgt tidligere holdleder i dressur Kimi Nielsen

Giv hesten citrusfrugter til forårsgræsset

23-04-2018 08:45, af Sussi Hjort Hollensted

Giv din hest apppelsin her i foråret, så dens spytkirtler ikke hæver af det friske græs

DRIF vil gerne favne alle

20-04-2018 08:54, af Britt Carlsen

Formanden for Dansk Ride-Instruktør Forening, berider Torben Frandsen, bakker op om forslaget fra Cedergaard Sportsrideklub om trænerlicens. Han vil gerne favne alle undervisere i foreningen og ikke blot de uddannede beridere og trænere

Weihegold sikret hos Werth til 2020

17-04-2018 11:14, af Kristine Ulsø Olsen

Dressurdronningen Isabell Werth genvandt i weekenden World Cup-titlen og kan nu se frem til at beholde Weihegold indtil OL i Tokyo er overstået

Status på Herpes virus på Fyn

17-04-2018 08:24, af Britt Carlsen

Som man har kunnet læse her på sitet måtte Stutteri Ask aflyse sit springstævne, da fire heste på Fyn har fået konstateret en aggressiv herpesvirus infektion - hvad er status nu?

Højt humør til åbent hus på Bøgegården

22-04-2018 17:42, af Kristine Ulsø Olsen

I dag var åbent hus-turen gået til Stald Bøgegården hos Familien Schmidt i Sønderjylland, hvor der blev vist flere interessante hingste og tilhørende afkom

Licensrytter i bestyrelsen og farvel til næsebåndsreglen?

16-04-2018 11:38, af Britt Carlsen

Seks forslag til debat på Dansk Ride Forbunds repræsentantskabsmøde den 21. april – det ene stiller forslag om en repræsentant for licensrytterne i bestyrelsen

13-årige Celina slog sin far i international debut (opdateret)

17-04-2018 10:08, af Camilla Tiefensee Schrøder

Children-rytter Celina Aabo har været til sit første internationale stævne, hvor hun red fem ud af seks klasser fejlfri – og så slog hun endda sin egen far, Michael Aabo i en af dem

Træningstips fra Andreas Helgstrand

22-04-2018 07:35, af Cecilia Lindahl

Ridehesten JUNIOR har været i gemmerne og fundet en spændende artikel, hvor Andreas Helgstrand fortæller,  hvordan hjælperne bruges i praksis, og hvad målet er med at træne hesten i at reagere korrekt på den rigtige hjælp

Farvel til Raider Holmen