Stinnas juleønske gik i opfyldelse

02-01-2014 13:58, af Nina Marie Villadsen

Da Back on Track læste i Ridehestens decembernummer, at Stinna Tange kun ønskede sig et Back on Track dækken i julegave, så sprang de straks til

- Altså de havde læst i Ridehesten, at det eneste rideudstyr jeg ønskede mig var et BOT dækken, så de havde kontaktet min mor uden jeg vidste det, og sendt pakken. Så under juletræet lå et meget fint dækken. Det havde jeg slet ikke regnet med! Synes simpelthen det var så flot af dem!, fortæller en meget glad Stinna Tange til Ridehesten.com.

Stinna var da heller ikke sen til at takke for den fine gave, da hun kort efter jul postede et billede af dækkenet på Facebook med teksten:

"Jeg kunne læse i Ridehesten at du ønskede dig Back on Track, det kunne jeg ikke helt stå for"
Hvor vildt!!!!  Tusind tak til Back on Track for den alt for fine julegave! Er helt målløs…

Stinnas hest Steffi Graf ser også ud til at være ganske tilfreds med den fine gave, som hurtigt er blevet taget i brug.

Læs også

Nomineret til årets parasportsudøver 2017

16-01-2018 09:23, af Cecilia Lindahl

De to pararyttere Stinna Tange Kaastrup og Susanne Sunesen er nomineret til årets parasportsudøver 2017

Dobbelt guld og bronze i kür ved EM

23-08-2017 14:34, af Britt Carlsen

Paradressurrytterne har rigtig slået til igen i dag, hvor Tobias Thorning Jørgensen, Susanne Jensby Sunesen  og Stinna Tange Kaastrup har sikret individuelle medaljer

Stinna sikrede individuel dansk medalje

21-08-2017 13:11, af Thomas Bach Jensen

Ved EM 2017 i Göteborg har den danske paradressurrytter (grad II) Stinna Tange sikret mesterskabernes første danske medalje - en individuel bronzemedalje

Køb Back on Track i hele landet

02-10-2013 15:39, af Nina Marie Villadsen

Sættenissen har været på spil i det nye nummer af magasinet Ridehesten, og du kan være helt rolig, for mærket Back on Track har masser af forhandlere – også en i nærheden af dig

Open by Night hos Back on Track

14-11-2017 08:18, af Marie Helene Rigård Rohleder

Back on Track Danmark inviterer til Open by Night. Kom til en hyggelig aften og mød personalet og kollegaer fredag d. 17 november kl. 16-22 i Viborg. Der er 20% på alle Back on Track produkter hele aftenen

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Cecilia Lindahl

Webredaktør og nyhedsvagt

Cecilia Lindahl

cli@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Blue Hors opruster med Nanna Merrald

18-01-2018 10:16, af Kristine Ulsø Olsen

Blue Hors har indgået en aftale med 24-årige Nanna Skodborg Merrald, som nu bliver ansat som eliterytter på stedet

Vil du forbedre din dressurscore?

16-01-2018 12:47, af Cecilia Lindahl

Du kender det måske alt for godt. Du føler, du har leveret et godt program og vist nogle fine øvelser. I har øvet jer månedsvis, og alligevel har du kun fået 57% og er placeret andensidst. Eller måske kan du bare ikke bryde 65% barrieren

Van Olst med ny comeback-stjerne

19-01-2018 19:39, af Cecilia Lindahl

Danske Anne van Olst er snart klar med et nyt lovende talent efter den berømte Negro, der er far til den dobbelt olympiske mester Valegro

Daniel og Anna K på toppen i Esbjerg

20-01-2018 20:55, af Kristine Ulsø Olsen

Der var dressur i absolut topklasse ved dagens landsstævne hos Esbjerg og Omegns Rideklub, hvor Daniel Bachmann og Anna Kasprzak i den grad viste topform

Gravide Anna Kasprzak løber med sejren

20-01-2018 08:04, af Cecilia Lindahl

Ved det populære landsstævne i Esbjerg og Omegns Rideklub denne weekend, var det fredag Anna K. der red en sikker sejr hjem i dagens højeste klasse, nemlig Intermediare II

Rekordbøde til Helgstrand trækker overskrifter

19-01-2018 14:56, af Britt Carlsen

Tilbage i 2015 fik Helgstrand Dressage en bøde på 380.000 kr. for brug af ulovlig arbejdskraft. Denne sag er nu fundet frem igen af DR, som optakt til en radioudsendelse om udenlandsk arbejdskraft

Skal din hest til tandlæge?

19-01-2018 07:25, af Cecilia Lindahl

Der er flere symptomer hos hesten, som kan finde deres årsag i problemer med tænderne. Hestetandlægerne Henrik Walsøe Bruun og Jeanett Bruun kommer her med gode råd til, hvad du som hesteejer skal være opmærksom på kan være tandproblemer hos heste

Kristin trækker sin støtte