Stinnas juleønske gik i opfyldelse

02-01-2014 13:58, af Nina Marie Villadsen

Da Back on Track læste i Ridehestens decembernummer, at Stinna Tange kun ønskede sig et Back on Track dækken i julegave, så sprang de straks til

- Altså de havde læst i Ridehesten, at det eneste rideudstyr jeg ønskede mig var et BOT dækken, så de havde kontaktet min mor uden jeg vidste det, og sendt pakken. Så under juletræet lå et meget fint dækken. Det havde jeg slet ikke regnet med! Synes simpelthen det var så flot af dem!, fortæller en meget glad Stinna Tange til Ridehesten.com.

Stinna var da heller ikke sen til at takke for den fine gave, da hun kort efter jul postede et billede af dækkenet på Facebook med teksten:

"Jeg kunne læse i Ridehesten at du ønskede dig Back on Track, det kunne jeg ikke helt stå for"
Hvor vildt!!!!  Tusind tak til Back on Track for den alt for fine julegave! Er helt målløs…

Stinnas hest Steffi Graf ser også ud til at være ganske tilfreds med den fine gave, som hurtigt er blevet taget i brug.

Læs også

Stinna Tange nomineret til Årets Bedste Atlet

05-10-2018 15:28, af Kristine Ulsø Olsen

Det internationale rideforbund FEI har nomineret Stinna Tange Kaastrup til Årets Bedste Atlet – altså verdens bedste ridesportsatlet. Der fire nominerede til prisen, der uddeles ved en ceremoni i Bahrain den 20. november

Stinna nomineret til månedens paralympiske atlet

04-10-2018 17:19, af Camilla Tiefensee Schrøder

Den dobbelte verdensmester i paradressur Stinna Tange Kaastrup er blandt fem kandidater til IPC-prisen, og hermed kan hun blive den første dansker til at vinde prisen

VM-guldvinder i radioen

03-10-2018 12:46, af Camilla Tiefensee Schrøder

Den dobbelte verdensmester i paradressur Stinna Tange gæster i aften programmet LIGA på P3

Open by Night hos Back on Track

14-11-2017 08:18, af Marie Helene Rigård Rohleder

Back on Track Danmark inviterer til Open by Night. Kom til en hyggelig aften og mød personalet og kollegaer fredag d. 17 november kl. 16-22 i Viborg. Der er 20% på alle Back on Track produkter hele aftenen

Køb Back on Track i hele landet

02-10-2013 15:39, af Nina Marie Villadsen

Sættenissen har været på spil i det nye nummer af magasinet Ridehesten, og du kan være helt rolig, for mærket Back on Track har masser af forhandlere – også en i nærheden af dig

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Thomas Bach Jensen

Webredaktør og nyhedsvagt

Thomas Bach Jensen
20 33 86 83
tbj@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Hvordan forklarer vi ridesporten?

11-10-2018 20:35, af Britt Carlsen
Blog|

TV og dagblade har i disse dage stort fokus på svindelsagen, hvor 64-årige Britta Nielsen fra Hvidovre er mistænkt for at svindle for 111 millioner kr., og da nogle af pengene tilsyneladende er brugt på heste og springsport, er mediernes fokus nu rettet mod ridesporten

Navneforbuddet i svindelsagen er ophævet

10-10-2018 15:46, af Thomas Bach Jensen

TV2 har i eftermiddag meddelt, at navneforbuddet i svindelsagen er ophævet, og at navn og billede af den efterlyste kvinde nu er offentligt kendt

Svindelmillioner brugt på rideheste

10-10-2018 09:33, af Thomas Bach Jensen

En stor svindelsag har det sidste døgns tid kørt i den danske presse. En ansat i Socialstyrelsen har tilegnet sig 111 millioner kroner, der var øremærket socialt udsatte grupper, og har brugt en del af pengene på at indkøbe springheste til sin datter

Kasper har hesten til OL 2024!

13-10-2018 17:57, af Britt Carlsen

Kvaliteten blandt de 4-årige heste er tårnhøj i Dansk Ride Forbunds springchampionat powered by PAVO – og i Katrinelund Satisfaction har Kasper H. Hansen en hest, der kan bringe ham til OL, mener landstræneren

Forrygende 4-års klasse på Blue Hors

12-10-2018 14:32, af Thomas Bach Jensen

Dommere og publikum på Blue Hors blev i dag præsenteret for et helt forrygende stærkt felt i 4-års klassen ved DRF's championat for ungheste powered by Pavo

Hesselhøj Donkey Boy i spidsen for 6-års

13-10-2018 15:59, af Thomas Bach Jensen

Det blev helt som forventet en spændende kvalifikationsklasse for de 6-årige dressurheste i DRF's championatfinale for ungheste powered by Pavo, hvor den forsvarende danske mester skulle møde den regerende verdensmester

Hesselhøj Donkey Boy genvandt sin mestertitel (video)

14-10-2018 17:19, af Thomas Bach Jensen

Der var spænding til allersidst i finalen for 6-årige dressurheste ved Dansk Ride Forbunds Championat for Ungheste powered by Pavo på Blue Hors i dag, hvor DV-hingsten Hesselhøj Donkey Boy løb med sejren for tredje gang

Revolution sejrede med fire 10-taller (video)

14-10-2018 14:22, af Thomas Bach Jensen

Det blev til at brag af en 5-års finale ved Dansk Ride Forbunds Championatfinaler for Ungheste powered by Pavo, hvor verdensmesteren Revolution og hans rytter Andreas Helgstrand vandt med fire 10-taller

Forrygende afgørelse – publikum sad på nåle

13-10-2018 20:01, af Britt Carlsen

Efter stildommerne havde sorteret i holdet af 5-årige springheste i finalen ved Dansk Ride Forbunds championat powered by PAVO, så blev det tid til en forrygende omspringning blandt otte ekvipager

Springbank II VH er nu også dansk mester (video)

14-10-2018 11:52, af Thomas Bach Jensen

Ved Dansk Ride Forbunds Championatfinaler for Ungheste powered by Pavo er publikum og dommere søndag blevet forkælet med en 4-års klasse med særdeles højt niveau. Hør her, hvorfor Severo Jurado Lopez mener, at Springbank II VH er en vinderhest