Stinnas juleønske gik i opfyldelse

02-01-2014 13:58, af Nina Marie Villadsen

Da Back on Track læste i Ridehestens decembernummer, at Stinna Tange kun ønskede sig et Back on Track dækken i julegave, så sprang de straks til

- Altså de havde læst i Ridehesten, at det eneste rideudstyr jeg ønskede mig var et BOT dækken, så de havde kontaktet min mor uden jeg vidste det, og sendt pakken. Så under juletræet lå et meget fint dækken. Det havde jeg slet ikke regnet med! Synes simpelthen det var så flot af dem!, fortæller en meget glad Stinna Tange til Ridehesten.com.

Stinna var da heller ikke sen til at takke for den fine gave, da hun kort efter jul postede et billede af dækkenet på Facebook med teksten:

"Jeg kunne læse i Ridehesten at du ønskede dig Back on Track, det kunne jeg ikke helt stå for"
Hvor vildt!!!!  Tusind tak til Back on Track for den alt for fine julegave! Er helt målløs…

Stinnas hest Steffi Graf ser også ud til at være ganske tilfreds med den fine gave, som hurtigt er blevet taget i brug.

Læs også

Dobbelt guld og bronze i kür ved EM

23-08-2017 14:34, af Britt Carlsen

Paradressurrytterne har rigtig slået til igen i dag, hvor Tobias Thorning Jørgensen, Susanne Jensby Sunesen  og Stinna Tange Kaastrup har sikret individuelle medaljer

Stinna sikrede individuel dansk medalje

21-08-2017 13:11, af Thomas Bach Jensen

Ved EM 2017 i Göteborg har den danske paradressurrytter (grad II) Stinna Tange sikret mesterskabernes første danske medalje - en individuel bronzemedalje

PL-eliten tørner sammen i Göteborg

18-08-2017 06:15, af Camilla Tiefensee Schrøder

Fem guldvindere fra PL i Rio 2016 er at finde på startlisten ved EM i paradressur, men Danmark stiller også med et stærkt hold med bl.a. dobbelt PL-bronzevinder Stinna Tange Kaastrup på Horsebo Smarties – og de håber på medaljer, siger landstræneren.

Open by Night hos Back on Track

14-11-2017 08:18, af Marie Helene Rigård Rohleder

Back on Track Danmark inviterer til Open by Night. Kom til en hyggelig aften og mød personalet og kollegaer fredag d. 17 november kl. 16-22 i Viborg. Der er 20% på alle Back on Track produkter hele aftenen

Køb Back on Track i hele landet

02-10-2013 15:39, af Nina Marie Villadsen

Sættenissen har været på spil i det nye nummer af magasinet Ridehesten, og du kan være helt rolig, for mærket Back on Track har masser af forhandlere – også en i nærheden af dig

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Marie Helene Rigård Rohleder

Webredaktør og nyhedsvagt

Marie Helene Rigård Rohleder

mhr@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Kan man give sin hest cannabisolie?

13-11-2017 06:54, af Camilla Tiefensee Schrøder

Medieomtalen af medicinsk cannabis til mennesker med svære sygdomme har inspireret nogle hesteejere til at give cannabisolie til deres heste. Magasinet Ridehesten har i denne måned talt med nogle af dem og spurgt DRF's veterinærkonsulent til råds

Emma Ahlberg går nye veje

16-11-2017 13:52, af Thomas Bach Jensen

Efter otte år hos Helgstrand Dressage er tiden blevet moden for den unge svenske dressurrytter Emma Ahlberg til at gå sine egne veje

Hvorfor er grovfoderet så vigtigt?

13-11-2017 12:20, af Cecilia Lindahl

Grovfoderet bliver sjældent tillagt den store betydning i det samlede regnskab, selvom det reelt bør udgøre mere end halvdelen af foderplanen

Tre heste dræbt i trafikken

16-11-2017 09:29, af Camilla Tiefensee Schrøder

Amatørtravtræneren Vita Kristensen fra Skive har på tragisk vis mistet alle sine tre travheste i en trafikulykke natten til onsdag

Kan hesten føle sorg?

15-11-2017 08:11, af Camilla T. Schrøder

Ifølge hesteadfærdsforsker er det muligt, at heste kan føle en form for sorg over at miste eksempelvis et føl eller en foldkammerat, men fra naturens side er heste bedre til at give mentalt slip end mennesker

Krybbebidning kan skyldes selenmangel

17-11-2017 10:46, af Cecilia Lindahl

Ny overraskende viden kan måske give svaret på krybbebidning hos heste. Et forskerteam er netop i gang med en undersøgelse, der tyder på, at selenmangel kan være årsagen

Sidsteplads – men stadig nummer 25 i verden

16-11-2017 18:59, af Camilla Tiefensee Schrøder

Belinda Carlsens PRE-hingst Lopez IV blev i dag bedømt som nummer 25 ud af 25 i klassen for 6-års hingste ved VM for spanske heste, det såkaldte SICAB

Igen fire sejre til Anna

11-11-2017 20:39, af Britt Carlsen

Anna Kasprzak er helt i topform lige nu. Ved FEI World Cup i Herning red hun fire sejre hjem, og igen denne weekend ved Blue Hors Dressurfestival har hun sikret sig fire sejre

EM-sølvvinder får ny ejer

13-11-2017 17:25, af Camilla Tiefensee Schrøder
Pony|

Da Louise Christensen fremover skal ride som juniorrytter, har familien solgt ponyen Vegelin's Goya, som hun vandt EM-sølv på i sommers. Den talentfulde pony forbliver i danske hænder.

Afdeling Q i front

12-11-2017 13:57, af Britt Carlsen

Dette års vinder af Bundgaard Byg Cup Anna Kasprzak og finalens nr. 2 Nanna Skodborg Merrald sad begge på Quaterback-sønner, og derfor "Afdeling Q"